Torsdag

Efter att ha varit sjuk i ca 4 dagar så är jag frisk igen. Och "första" dagen i skolan var riktigt slapp ändå, haha.
Men i alla fall: Jag har funderat lite på det här med vardags blogg. Liksom en blogg där jag skriver mer om vad jag gör i vardagen. För jag är ju inte stallet (förutom på tisdagar) för att MIN ÄLSKADE SKOLA tar så himla mycket tid med prov och allt. Så på ett sätt hade det varit såååååå mycket enklare att driva någon form av vardagsblogg. Samtidigt som jag redan har försökt med det 165649875435 gånger och har misslyckats 165649875435 gånger.
Men vi får se helt enkelt, ska kanske skapa någon i hemlighet innan jag ger ut det liksom så får jag se om jag klarar av att uppdatera! :)



Kommentarer
Postat av: - Nyhets blogg!

- Nu drar bloggen igång, du får gärna länka bloggen till andra, och lägga till via bloglovin.

Kram!

2011-11-26 @ 19:30:21
URL: http://travochridsport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback