Söndag

Det kan hända att bloggen ligger nere lite under denna veckan, eller jag kommer fortfarande uppdatera men inte så mycket. Jag har massa prov den just nu som jag verkligen måste klara. Men efter det är det helt lugnt så ska verkligen kämpa den här veckan.
Men nu när jag ändå håller på att skriva kan jag komma med en liten nyhet: Jag ska byta "rid-dag"! Det har hänt alldeles för många gånger att jag inte kan på tisdagar för att jag måste plugga så ska nog byta till fredagar istället. Annars hinner jag inte överhuvudtaget..
Men det är inte helt bestämt ännu men det kommer antagligen bli så.
Hoppas bara inte att det är fullt. Shit, vad ska jag göra då?!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Fredagsgruppen är bäst! :)

och om du byter, kommer felicia också byta eller blir hon kvar på tisdagar? ;)

2011-12-05 @ 10:56:05
Postat av: Frida - Ryttarfrida

Svar till Evelina: Jag tror att hon kommer stanna kvar! :)

2011-12-05 @ 18:26:12
URL: http://ryttarfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback